Under juletrær i det ganske land vil det i år være mange krimhistorier som ligger klare til romjulens peiskos.

Men! Oppskriften på en middelmådig krim er enkel. En avdanket etterforskers arbeidsmetoder er på på kanten av loven, han etterforsker et drap – noe han har gjort utallige ganger. Men så blir det personlig.

Hvorfor ikke finne en spenningsroman med en mer moderne vri? Har du noen gang lurt på hvorfor det dukker opp så relevante annonser i sosiale medier? Og vet du hvordan man kan misbruke denne metoden?

Da bør du lese Tidens Tegn.

Skrekkscenario

I Tidens Tegn møter vi hovedkarakteren Sebastian Mathiesen. Han blir et stjerneskudd innenfor markedsføringsbransjen og før han vet ordet av det sitter han med flere millioner på bok. Det skaper en del konflikter, både for moral og psyke.

Det blir et ekstravagant liv med «sex drugs og rock n’ roll», før han til slutt ender opp som redaktør for en høyrevridd avis. Med et løst forhold til moralske spørsmål og sannheter går han inn i et partnerskap med Frp for å spre falske nyheter gjennom sosiale medier. Målet er å vinne valget.

Hvordan det ender må du selv finne ut.

Bruk rabattkoden «jul17» og få innbundet bok for 198,- og ebok for 148.

Et unikt innblikk i moderne markedsføring

Boken ble påbegynt av forretningsmannen Even Aas-Eng for fem år siden. På den tiden var Google og Facebooks annonseplattformer i sin spede begynnelse og få visste omfanget og hvor avgjørende denne typen markedsføring ville ha å si i dag. Senere fikk han med seg medforfatter Katinka Sletten til å fullføre romanen.

Vi følger Sebastian fra bannerannonsens fødsel, gjennom dot com-boblen og fram til dagens markedsføringshverdag.

Du får en historieleksjon og innovativ innsikt fra Aas-Eng, som tidligere har vært direktør i Dagbladet, og som i dag leder en rekke bedrifter som er ledende innenfor digital markedsføring.

Forfatter Even Aas-Eng.

– Du lurer kanskje på hvordan Donald Trump endte opp som amerikansk president? Denne boken forsøker å forklare en av mange mulige årsaker til dette, men i en norsk sammenheng, forklarer Aas-Eng.

– Hvorfor bør denne boken ligge under juletreet i år?

– Alt som beskrives i boken er gjennomførbart med de markedsføringsverktøyene som er på markedet i dag. Dette er en moderne spenningshistorie som forklarer noen av de viktigste drivkraftene innenfor markedsføring i dag. Disse metodene påvirker alle som bruker nettet og nettopp derfor er viktig å ha et bevisst forhold til det.

Kjøp Tidens Tegn her. Bruk rabattkoden «jul17» og få innbundet bok for 198,- og ebok for 148.