Kundeservice er alt annet enn kjedelig. Relasjonene mellom kunder på den ene siden, og bedrifter og tjenester på den andre, er i hurtig endring.

De påvirkes av teknologier som kunstig intelligens, chat bots og tingenes internett. De samme teknologiene truer eksisterende jobber, men åpner også opp for noen helt nye

Samtidig kommer en ny generasjon som ikke har interesse av å sitte i telefonkøer, men heller bruker andre kanaler for å få hjelp med produkter og tjenester. Stadig flere bedrifter prioriterer jo også å pleie dette forholdet og prioritere brukeropplevelsen – fremfor noe annet.

Så … vet du alt du trenger om dette?

Ta quizzen her:


  • Kundeservicedagene er en strategisk, forfriskende konferanse med fokus på kundeserviceteknologi og ledelse.
  • Avholdes 1.–2. februar 2017 på Scandic Fornebu. 
  • Les mer og meld deg på.

«Kundeservicedagene 2017»

  • Skandinavias fremste konferanse innen strategisk og fremtidsrettet kundeservice
  • 300 deltakere hvorav 80 prosent ledere og beslutningstakere
  • Kantar TNS deler ut årets kundeservice
  • Arrangeres 1.–2. februar i Oslo

Les mer og meld deg på.